پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “حساب کاربری من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@mahtab-kala.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

وارد بخش ورود و ثبت نام شده

بخش فراموشی رمز عبور کلمه عبور یا ایمیل خود را وارد کرده و پس از آن وارد ایمیل خود شده و کلمه عبور جدید خود را وارد کنید.

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به مهتاب کالا، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای مهتاب کالا تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در مهتاب کالا دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین مهتاب کالا نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت مهتاب کالا با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار مهتاب کالا موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و توضیحات تکمیلی تمامی محصولات در مشخصات کالا قید شده است.

بعد از ورود به سایت گزینه ی ورود و ثبت نام در قسمت منوی بالای سایت سمت راست کلیک کرده مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.

برخی محصولات در سایت قابل مشاهده میباشد که off میخورند و مشتریان میتوانند از این تخفیفات ویژه استفاده کنند.

پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت مهتاب کالا، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت مهتاب کالا با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین مهتاب کالا با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد دیجی‌کالا استفاده کنید.

مشتریان عزیز میتوانند از منو جست و جوی کالا که در صفحه نخست سایت هست محصول دل خواه خود را پیدا کنن.

دوستان و کاربران عزیز

هر هفته محصولی به عنوان محصولات شگفت انگیز با %80 تخفیف اعمال میشود که شما میتوانید با تهیه کارت تخفیف مهتاب کالا و با معرفی همین محصول از طریق کد تخفیفی که براتون پیامک میشه با معرفی به دوستان و از طریق صفحات اجتماعی تبلیغ کرده و امتیاز کسب کرده و محصول هفته رو با %80 تخفیف خریداری نمایید.

در بخش محصولات کاربران میتوانند کارت تخفیف خود را خریداری نمایند و کدهای خود را به صورت پیامکی دریافت نمایند.

بعد از خرید کارت تخفیف کد تخفیف برای شما از طریق پیامک ارسال میگردد و شما میتوانید از طریق کد تخفیف به دوستان خود اطلاع داده و محصول اون هفته رو با %80 تخفیف دریافت نمایید.

خیر

هر کاربر برای شرکت در مسابقه میتواند یک بار از کارت تخفیف خود استفاده نماید و تاریخ مشخص شده ای ندارد.

بعد از خرید کارت تخفیف خودتون کد تخفیف برای شما ارسال میشه و دوست شما که از طریق اطلاع رسانی وارد سایت و شرکت و مابقه میشه بعد از خرید کارت تخفیف در بخش آخر و ثبت محصول کد تخفیف شما رو در بخش کد تخفیف ثبت میکنه و مشخص میشه دوست شما از طریق کد شما خرید کارتش رو انجام داده.

بله

هر کاربر تا بی نهایت کارت تخفیف میتواند خریداری نماید.

بله

در بخش مسابقه هفتگی که شامل محصول شگفت انگیز میباشد کد ارسالی از طرف سایت شامل تخفیف میباشد.

کد تخفیف فقط برای محصولات شرکت داده شده در مسابقه میباشد.

تسویه حساب به صورت اینترنتی و آنلاین میباشد.

خیر نیازی به ثبت نام نمیباشد و هر کاربر میتواند خرید خود را انجام دهد.

مسابقه به صورت هفتگی میباشد و محصولات شگفت انگیز به صورت هفتگی صورت میگیرد.

بسته به مسافت و نوع کالا زمان تحویل متفاوت میباشد

سفارش شما از طریق پست و باربری طی 4 روز کاری تحویل شما میشود.

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده و از آن استفاده نشده باشد و یا کالای مورد نظر مغایرت با محصول انتخابی کاربر باشد.

پس از اینکه شما محصولات مورد نظر را به دوستان خود معرفی نموده اید کاربران جدید از طریق کد شما محصول خریداری مینمایند و کد تایید تخفیف برای شما ارسال میگردد.

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .

در صورتی که محصول مورد نظر شکسته و مورد تایید باشد محصول شما باز پس گرفته و کد تخفیف مجدد برای شرکت در مسابقه برای شما ارسال میگردد.

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، باید کالا در شرایط اولیه باشد و از آن استفاده شده باشد.
– ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
-اگر کالا توسط کاربر ایراد پیدا کند(شکستگی-خط و خش)شامل این سرویس نمی باشد.

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و ساید‌بای‌ساید، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز و سایر دستگاه‌های حجیم است.

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما